Гарантія та сервіс
На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 6 місяців до 1 року, залежно від сервісної політики виробника.
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться у присутності споживача за місцем продажу або вдома. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації.
Ризик випадкової втрати чи пошкодження виробу переходить до споживача з передачі товару.
Щодо складнотехнічних товарів: обмін чи повернення коштів споживачеві здійснюється після проведення незалежної експертизи уповноваженим сервісним центром у тому випадку, якщо товар є неремонтно-придатним.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт чи заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом.
Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково замінимо його. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.
Усі претензії щодо придбаних товарів надсилайте на e-mail: info@econtrol.com.ua
Гарантійні умови
На всю продукцію інтернет-магазину Electrocontrol поширюється гарантійні умови фірм-виробників виробу. Умови та терміни фірмової гарантії виробника прописані в паспорті до виробу та є підставою для заміни або ремонту виробу в сертифікованих виробником сервісних центрах.
У разі настання гарантійного випадку при зверненні необхідно мати відповідні документи: гарантійний талон та товарний чек нашого магазину на цей виріб. Після тестування фахівці сервісного центру у встановлений термін дають звіт та або проводять безкоштовний ремонт виробу із заміною (за потреби) деталей, або видають клієнту висновок про неможливість відремонтувати виріб. З укладанням клієнту слід звернутися до нашого інтернет-магазину. Висновок сервісного центру дає право обміняти товар на аналогічний або повернути гроші за покупку.
Детальніше про умови і як повернути товар.
Усі відносини між магазином та покупцем регулюються нормами законодавства України.
Гарантійні зобов'язання здійснюються відповідно до положень Закону України "Про захист прав споживачів" та гарантійних зобов'язань фірм-виробників.
На всі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється гарантія фірми-виробника.
Гарантія на всі товари у нашому магазині – від 6 місяців до 1 року (докладніше уточнюйте у менеджерів).
Дані умови гарантують відсутність у виробі дефектів і задовольняють законним вимогам Споживача протягом гарантійного терміну з передачі товару Споживачу.
Гарантія дійсна від дня продажу.
Протягом 14 днів з моменту покупки товар можна обміняти на аналогічний відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів".
Для обміну товару необхідно пред'явити оригінал товарно-касового чека, гарантійного талону та виріб в упаковці.
Гарантійні зобов'язання виконуються у таких випадках:
● У разі дотримання клієнтом правил експлуатації, наведених в інструкції з експлуатації, що додається до виробу;
● За відсутності механічних пошкоджень на конструкціях та деталях виробу;
● За наявності у клієнта гарантійного талона на виріб;
Гарантійні зобов'язання можуть бути розірвані в односторонньому порядку, якщо:
● Буде змінено, стерто або нерозбірливо прописано в документах типовий чи серійний номер товару, дату продажу або пошкоджено пломбу.
● Встановлення, налаштування виробу буде вдома особами, які не мають відповідних повноважень і кваліфікації.
● Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній у посібнику з експлуатації.
● Механічні пошкодження заподіяно в процесі транспортування (за винятком випадків, коли пошкодження викликані доставкою виробника, продавця, перевізника).
● Дефекти викликані потраплянням всередину виробу чужорідних предметів/рідин.
● Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації.
● Дефекти виникли внаслідок нещасних випадків та форс-мажорних обставин.
● Дефекти виникли внаслідок неполадок системи, в якій використовувався цей виріб.
● Вироби використовуються для професійних цілей (одержання прибутку).
● Вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт чи заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом.
Ці умови не обмежують законних прав Споживача, наданих йому чинним законодавством України.
P.S.
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Усі претензії щодо придбаних товарів відправляйте на e-mail: info@econtrol.com.ua
